בקנייה מעל 390 ₪ המשלוח עלינו!
יצירת קשר
דואר אלקטרוני: [email protected]
טלפון שרות לקוחות: 054-6832238
שעות הפעילות של שירות הלקוחות:
שירות לקוחות טלפוני,שיווק ומכירות:
בימים א’-ה’ 9:00-17:00, יום ו’ וערבי חג – 9:00-12:00.
שעות פתיחת המשרד ומענה בווטסאפ:
בימים א’-ד’ 9:00-13:00, יום ה’ 13:00-17:00, יום ו’ בתיאום מראש.
מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם
שאלות נפוצות
האם הקניה באתר בטוחה?
כן. האתר מאובטח בטכנולוגיית SSL המתקדמת של חברת G.B. Premium . פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים באתר החברה.
מהי מדיניות המשלוחים?
לפרטים אודות המשלוחים אנא ראה עמוד מדיניות משלוחים באתר
האם ניתן לשלוח את ההזמנה ליעד שונה מהכתובת שלי?
כן. יש אפשרות לציין בדף הקופה פרטים שונים עבור המשלם ועבור מקבל המשלוח.
האם ניתן לעקוב אחר הטיפול בהזמנה?
כן. עם השלמת התשלום תקבלו אישור הזמנה במייל. אישור נוסף שההזמנה הושלמה יישלח אליכם עם העברת ההזמנה לביצוע במחסן המשלוחים. המשלוח ייצא מאיתנו באותו היום או ביום העסקים הבא.
כיצד ניתן לרכוש חלקי חילוף?
ניתן לרכוש חלקי חילוף בהזמנה טלפונית.
על מנת שנוכל להבין טוב יותר, אנא היכנסו לעמוד התחזוקה ומלאו את הטופס ואנו נחזור אליכם בהקדם.
איזו אחריות יש על המוצרים?
אנא קראו את העמוד שירות ואחריות באתר.
אם קניתי בחנות מורשה בארץ האם יש אחריות?
כן. אנא שימרו הוכחת קניה על מנת להפעיל את האחריות.
אם קניתי בחו''ל האם יש אחריות?
האחריות אינה חלה על מוצרים שנרכשו בחו”ל. במידה ויש לנו חלקי חילוף מתאימים, ניתן לבצע תיקון בתשלום.